Joskus on tilanne, jolloin on hyvä pyytää apua.
Aina eivät omat voimat ja omat ihmiset riitä.
Yrityksen menestyksen eteen on ponnisteltava monella rintamalla. Palvelumme auttavat asiakastarpeen kartoittamisessa ja asiakasymmärryksen syventämisessä, markkinoinnissa ja erilaissa viestinnän toimenpiteissä. Niistä on pitkä kokemus ja niitä on tehty kymmeniä vuosia verta ja hikeä säästelemättä.
Asiakasymmärrys
Asiakas haluaa usein kertoa mitä hän on mieltä tuotteestasi, palvelustasi, brändistäsi eli yrityksen mielikuvasta tai saamastaan kohtelusta asiakkaana. Asiakaspalautteen kysyminen auttaa kehittämään toimintaa…
PR
Kiinnostavinta on, kun ihminen puhuu ihmiselle. Sitä on toimittajan työ kaikessa yksinkertaisuudessa ja kauneudessaan. Mediaviestintä on parhaimmillaan yrityksen edustajan ja toimittajan yhteistyötä tärkeiden,…
Markkinointi
Mitä markkinointi tarkoittaa? Markkinointi on Suomessa yksi väärinymmärretyimmistä sanoista. Markkinointiin kuuluu laajasti tulkittuna markkinointiviestintä, tuote- ja palvelukehitys, hinnoittelu sekä ostopaikka ja jakelutie. Siis…
Kriisi
Kriisi on yllättävä, odottamaton tilanne. Sen hoitaminen vaatii kylmähermoisuutta, kykyä ratkaista ongelma ja nopeutta. Kriisiviestinnän tulee tapahtua nopeasti, mutta se ei saa olla…